First time!!

Just nu befinner jag mig i min nya lägenhet..
Känns lite läskigt. Saknar min Fredrik som skulle ha varit här och myst.. Men jag kan klara mig själv :P
Har redan haft mitt första besök. Josefine o Johanna :). Super trevligt som vanligt!
Ser oss sittades på ett cafe i solen, toksurrades om allt o lite till..

Har försökt att strukturera upp lite men det är svårt. 
Tjejen som egentligen bor här har kvar väääldigt mycket grejer som jag försöker stuva undan..
Hmm undra hur detta ska gå egentligen..
Men jag hoppas verkligen att allt löser sig nu. Att ett bra o roligt jobb dyker upp och att jag äntligen kan börja leva mitt liv..
Iaf lite gran..
Är riktigt orolig över jobb å så men jag håller tummarna och lägger ut krokar överallt...

Längtar tills jag ska börja träna igen oxå..
Har inte gjort det på ett tag nu, har haft så mycket annat.
Men slutat fikat har jag inte gjort heller direkt, hmm haha dålig planering..:P
Men ska bli riktigt kul att börja träna här i stan.
Visst blir dyrare men mer att göra..
Plus att gå olika promenader, olika vägar..
Se annat.
Haha jag törstar verkligen efter få göra andra saker..


Åh men jag blir nervös. Tänk om allt skiter sig. Vad gör jag då??!
Vill verkligen att det här ska funka nu..!!


Saknar veeerkligen min Äsk..
Men även om jag vill ha honom här så hoppas jag verkligen att det går bra för honom där nere..
Jag tror på honom, även om han själv inte gör det..
Och det bästa är ju att han saknar ju mig mycket mer nu, haha..
Så nu får jag höra det lite oftare:p...

Nej men nu tror jag att jag ska kolla vilka kanaler jag har på tv.

Ses!

God natt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback