Dunderhelgen!!

...Är nu över.. Det gick ju så himla fort. Men det var en riktigt bra helg.. :)
Torsdagen var jag nykter, privat chaufför åt storebror.. Så det var ju en lugn kväll, surrade med folk, dansande lite bara flöt runt mest.. :)

Fredagen var det pärla hos JessicaPessica.. Kuligt o många fina bönor :P..
Sen blev det ett paraply ner mot dunder. Jäkla skitväder säger jag bara. Men med lite alkohol i kroppen så tänker man inte riktigt på att tårna är blöta.. Plus att man någonstans på vägen även glömmer bort att frillan förmodligen ser ut som skit å att sminket möjligtvis att dunstat bort.. Men som sagt det är ju en pieceofcake :P.
Lördag och det var pärla hos Malin :) Och shit så många brullor vi var.. Ett hejdundrandes kalas var det..
Som tur va var vädret lite bättre och stämmningen på topp :)
Även Josse hade anlänt så ja kvällen var fulländad..
Vi hittade som vanligt jordens bästa gömställe av våran sprit.. Vi lyckas alltid alltid :)
Denna gång var det kyrkan som var målet. Och det var ju såklart inte så att vi vandaliserade nån grav eller så nej nej, respekt för de döda har vi ju såklrt:P
Haha ja jösses!

Dunder kan jag verkligen säga var en skitkulig helg..
Och är lite ledsen över att det faktiskt är slut nu. Känns som att Strömsund återigen dör ut o växer igen..
Plus att det känns som att sommaren är slut.. Detta kuriga, regniga höstiga vädret gör det inte alls lättare att tänka å känna som att det är mitten på juli..uscha!


Aaa, jag gruvar mig inför lördag. Å helgen överhuvutaget..
Fysan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback