Trög dag..

Som jag nämnt tidigare är det inte riktigt min dag idag.
Kan ju iofs inte alla dagar vara, bra. Men det är lite lejjsamt. Känns bara som att jag har aldrig nån riktigt bra dag nu mera. Dom är antingen dålig eller dåligare.. Ja, det är ju som synd. Fast jag rå väl för det mest själv egentligen.
Men saker och personer i ens liv spelar in om hur man mår..
Och nu har jag väl inte direkt mitt toppen jobb och alla mina nära friends flyger iväg så ja..
Man kan ju räkna ut hur det känns..
Plus att pappa, blir ju bättre men det går sakta framåt..
Och det sliter, tär och är ganska jobbigt för oss alla.
Det blir så många påfrestningar på engång..
Det är ju som inte det här det ska vara direkt. Var inte så här jag hade tänkt ihop det hela.
Men i slutändan hoppas jag att allt löser sig..
Hoppas jag..

Att leva i en osäkerhet om hur allt kommer att bli är jobbigt.
Med pappa, med mamma, med mig ja med allt.

När ska turen egentligen vända?
När är det deras tur?
När är det min tur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback