Underbart..:)

Igår fick jag världens bästa överraskning..

För igår så åkta ju Fredrik hem från Stockholm.. Och det blev lite senare än vad som var tänkt. Så jag hade räknat ut att han skulle vara hemma runt 10 tiden på kvällen..
Å vid halv 9 typ så får jag ett sms om att han är hemma..
Ehh, what? Hur hände det tänkte jag?
Så jag ringer upp å ja sa det till honom. Att det måste ha varit bra före å så..
Sen mitt upp i alltihop knackar det på dörren.
Jag tänker men va, nejje nu är det den där jäkla knäppisen på skidor som brukar snoka runt vårat hus.
Eller så är det grannen som kommer. Åhh jobbigt!
Säger till Fredrik att jag ringer upp snart.. För det kommer nån å jag måste gå å låsa upp..
Låser upp å där står han. Min Fredrik.. Små flinandes å söt..
Haha jag höll på att svimma. Anade inte ett smack. Jag hade lega halvt död i soffan å mamma duschade. Så vi hade varken hört eller sett nån bil..Plus att han hade stängt av ljusena och verkligen smyge fram tydligen.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Extremt glad blev jag!
Men jag skärpte till mig så inga tårar blev det:P
Men lycklig var väl bara förnamnet:D

Sen är jag inte så smart så jag förstod inte att han oxå skulle sova över, haha dumbom!
Så då blev jag ännnu mer glad!



Min kärlek är söt som socker.
Goo som godis.
Och värmer hela mitt hjärta.






Nää men nu är min lunch slut..
Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Maaan, va roligt alltså :P måste ju få träffa karln din nån gång.



kram

Postat av: Josefinalina

Vad sött :)

2009-01-22 @ 19:32:36
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback