Soon!

Wiiihooo!!
Snart är det helg! :D Det är vi glada för (vi =jag och min osynliga kompis Sture)´

Jag har lyssnat på rock heela dagen vilket har gjort mitt humör på topp igen eller iaf lite bättre:D

Ikväll blir det lugnt som tusan.. Ska bara slappa å kolla på SATC eller om det går nåt bra på tv..
Tror jag ska fara på byn och inhandla nåt gott, hmm.. Har börjat tycka om mörkchoklad mega mycket så det blir nog det, med hallon bitar i.. Och cashewnötter med surkräms smak (sourcreme smak alltså) :). Låter ju mysko I know, men ähh det funkade faktiskt.




Nää nu ska jag göra sista rycket på mail-lådan.

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Karro

Fin blogg du har! Idag gjorde jag min sista dag på jobbet.... Ingen mer pausgympa här inte.. Haha...

Ha det bra! Kram Karro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback