Smarto..

Datagenierna spekulerar..
Det är vad jag å madde har gjort. Spekulerat o klurat o trixat för att försöka få tågluffar bilderna till henne.
Men inget verkligen inget som vi gjorde fungerade.. Men måste ändå tillägga att det beror inte enbart på våran brist på datakunskap utan att vi valde lite fel alternativ. Man kan tydligen inte pressa in bilder på en skiva som rymmer 700 Mb när storleken på bilderna var 2,67 Gb, hmm.. Glasklart enligt oss.. Men vi har ett försök till. I morgon på lunchen ska vi på date. Så då ska jag ta med mig datan å hon sin eller vad det nu va vi sa å bara slänga över dom.. Så att säga.
Piece of cake!

Denna kväll har gått extremt fort. Har som inte hunnit det jag skulle göra.
Vilket vara. Inget.
Skulle bara ligga i soffan å känna lunget.
Men nej nej. Beror nog lite på oxå att mamma sprang runt som en yr höna å tjatade om massa saker.
Så det var inte direkt läge för att vara avslappnad..
Å i morgon blir det verkligen inte heller.
För då är det street dance för heela slanten..

Håll tummarna för mig:)


Sova nu!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback