Red..

Idag är det en röd dag så ja då är man ledig:D Sweet!
Igår satt jag å funderade ut vad jag skulle göra på min ledig dag. Det blev som vanligt mest flum och helt overkligt. Eller visst hade det kunna varit så men långt i från min vardag just nu... För då bodde jag i en stad å ja som sagt långt i från min verklighet.


Men ja det blev vilket som inte riktigt som jag tänkt.
La mig med huvudvärk i går kväll. Vaknade i natt med sprängade migrän. Blää, alltså.
Det var rikigt nära tårar. Så ja det var vad min dag mestadels har bestått av..Nu är det iaf inte migrän, bara huvudvärk.
Skit.
Men tur att man är ledig iaf.

Igår när jag kom hem hade strömmen gått. Så Benny å mamma satt ihop kurade med filtar i soffan och ett x antal ljus. haha, sen var det bara att lägga sig.. Man är verkligen beroende av tv å sånna saker.
Jag som hade tänkt att lägga mig i sängen ta med mig datan och kolla sex and the city. Men icke. Some other day.


Jag saknar iaf min Fredrik väldigt väldigt mycket.
Så tomt utan honom.


Jäjä, men nu ska jag försöka ta mig ut å få lite luft.
Och få igång skotern, fram med musklerna:P.


See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback