Massage..

Hel galet vad denna dag har gått fort...
Har mest bara vare mys, haha..
Nää men både massage å promenix å ja..
Helt underbart med massage.. Heta stenar även denna gång.. Looovely!


Det är som att sväva bort på moln. Och våran massörska är ju så söt. Sådär genomgoo..
Hon vill att jag ska komma varje vecka. Inte för att jag är stel å så utan tvärtom.
För att jag var så gosig å lättsam att massera:P
Haha, har aldrig hört att jag är gosig å mysig i sånt sammanhang förut..
Plus att jag inhandlade lite kryddor. Hon har massor av saker hon säljer. Å denna gång kryddor. Pepparmix blev det. Luktade jätte gott. Precis som äkta kryddor gör. Blir nog jätte gott i maten:D

Snart slutar jag jippi!!

Sen blir det street dance:)
Fast det kommer bli ganska sent ikväll.
Börjar inte för ens kl 20. Men ähh man är ju ung:P


Åhhh tomorrow it´s friday!
Då slutar jag en timme tidigare, vilket inte är så jätte mycket men tror att dagen kommer kännas mycket kortare.
Sen blir på å inhandla lite saker på byn, blir nog även en sallad att ta med hem innan jag drar vidare till Hoting.
Mamma skulle göra nåt imorgon så jag skulle kirra min egen mat å halv bekväm som är plus att man inte har all tid i världen. Ja då blir det sallad. :D

Kankske kommer få träffa Fröken Larsson oxå, det ska blir riktigt skojsigt!!
Full å glaaa sla vi vaaa :D


Nää nu är det sista rycket kvar tills jag slutar.

Hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Josefinalina

The question is: ifall jag kommer kunna vara sådär jättedrunknad, för jag har em fotosession klockan 12 dagen efter i Österåsen. Så.. the question is..

Postat av: MammaMamma

Nu har Mamma Larsson smygläst din blogg men jag måste bara för du känns vara lite min åxå tare bara lite lugnt med Josefinalina för jag vill ha hem hon nån gång längtar lite till hon . Je sir att du fått ein rektu pöjk de e brano bra. Hälsa Mamma så mycke ska försöka ta mig i kragen å åka å hälsa på er nån helg.Kram från Mamma Larsson.

2009-01-23 @ 21:58:29
Postat av: Madde

Hej min sotnos! Jag saknar dig saaaaa! Kom hit! Hur gar allt hemma? Har du borjat med streetdance varje dag nu?? Vill veta allt! :) Puss puss gumman min <3

2009-01-25 @ 07:03:02
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback