Lördag..

Den har gått väldigt fort.. Har varit på byn och lånat hem en massa kläder som jag provat.
Det blev två par jeans, en vanlig basic tröja, en sjal och en röd tunika men ett coolt tryck på:) Jag är väldigt nöjd!:)
Även om det kommer bli lite pengar så ähh man måste unna sig oxå... Det är snart lön igen:P

Sen så gick jag å mamma en promenox i snåblåsen, känns nästan som man har feber när man kommer in. Känner sig hel knas..
Sen middag å nu har alla lagt sig. Förutom jag.. Och på tv är det vara crap. Så jag ska göra mig klar för sängen å sen kolla SATC..

Även om jag inte riktigt vill medge det så är jag väldigt avis på Madde o Emma som har börjat sitt äventyr i LA.. Fast just nu är de i New York, å hur coolt är inte det.!!!
Men jag hoppas verkligen att dom får det bra:) Ström finns alltid kvar:P..

Nää nu blir det sängen...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback