Fredagkväll..

Ikväll är det lungt vill jag lova. Men det är skönt. Att bara göra inget.
Har äte god pizza som mamma gjort å sen har jag nyss äte fruktsallad, mums :)

Tror det kommer blir några avsnitt av SATC inatt med datan i sängen.. Mys med mig själv..
Imorgon ska jag sova ut men måste nog ställa klockan så jag inte sover bort hela dagen.
För jag ska försöka ta mig ut på en lång morgonpromenix. Hoppas att det sköna vädret håller i sig.
Men shit kanske ska ladda ipoden... Skulle ha haft nån ny musik i den oxå men hmm. Inte från min data iaf...
Jäjä det löser sig nog. Annars får jag lyssna på naturen och heala mig själv, eller nåt..

Utgång i mogon kväll:) Tur att jag har så mycket alkohol kvar sen nyår:P
Men nu sitter jag å fundera på vad jag ska ha på mig..:S Detta eviga problem.. Jobbigt!
Jag hoppas på att det oxå löser sig..

Nu är min kärlek i Örebro hos Andreas o Kalki. Familjen som bor i hans lägenhet varannan helg ska dit nu..Eller det är väl egenligen Fredrik som bor i deras men jaja bagateller.
Men han är iaf snart där, i örebro.. Som vanligt ringer han 30 gånger å pratar om allt å inget, haha. Oftast skäller han på att han inte vet vart han är. Ops kanske inte fick säga det. Killar vet ju alltid vägen å vart de befinner sig..
Tror dom iaf.. Vet inte riktigt vad jag skulle komma fram till men ähh spela roll. Jag saknar honom väldigt mycket. Men är ca 2 veckor tills vi ses.. Bara att bita ihop.

Men jösses, berättade jag att jag fick vårrullar idag på jobbet.
Det var några som pratade om att dom skulle äta vårrullar på lunchen.
Jag blev ju super avis å grät lite varje gång de nämda ordet vårrullar.
Sen efter lunchen kommer en person fram å ger mig en liten låda men två rullisar i..
Haha, ja nåt bra måste man ju göra :)..


Oj är klockan halv 11.. Både mamma och pappa är vaken. :S.
Måste nog börja gör mig i ordning för sängen..

Ja men god natt folket. I natt hoppas jag att jag inte vaknar å undrar vart jag är. Det är en läskig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback