For you!:D

Jag skriver ett litet inlägg för min madde, och emma ofcourse.. För att de ska hålla kolla på läget här hemma..

Det händer inget!!!
Ni missar inget och det är dööötrist!!

Jag önskar att jag kunde säga att det är ett skämt men nää.. Det är inte:P

Men nej Mådde, har enbart streetdance på torsdagar :P Å det är skiit kul! Det är jag, linnea, minna, lizette och alex.. Å vi äger verkligen, på allvar. Vi hörs, vi syns och vå återigen hörs. Haha, jag skulle kunna tänka mig att vi är lite jobbig, men ähh what a hell.. vi har som sagt skit kul! :)

Okej, vad mer, vad mer.. hmm.. :S

Det snöar, det är mörkt, jag har en räv som vill äta upp mig, jag är förtillfället ganska otrevlig på kunderna haha eller jag önskade att jag var det,  jag är kär ;), jag är trött och omotiverad, linnea har långt hår :), i fredags lektes det dektektiv på jobbet.. vi saknar er här hemma, jag önskade faktiskt att jag bara kunde ta ett flyg till er å vara där typ 2 månader fy faaan va nice!

Ehh, ja men nää det var väl allt. återkommer med mer info om de spännande sakerna som händer här på jobbet och mitt liv. See you!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Madde

Skont att hora! Haha, att inget hander! For igar hade jag san hemlangtan! Jag tror Johnna och Emma S ska kopa biljetter hit snart... hor med dom och ak samtidigt :D Kom kom! :D Puss puss

Postat av: emma

du får ta en tripp till oss här i staterna så ska det nog hända grejjer ska du se!;)

2009-02-04 @ 08:48:44
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback