Food!!

Idag var min heta kycklingwok mycket godare:D Mums!!
Men man äter ju alldeles för fort. Helt galet.. Magen måste ju vara i chock just nu men men..

Ikväll ska jag boxas med Alex :) Har inte gjort det med henne förr så vi får se vem som slår ner vem först, haha..
Går nog bra. Ska inte glömma bort det bara nu när det var ett tag sen man var där.. Men nu är ju julen å allt över, tillbaka till rutinerna. Skönt!.. Men att ha sådär lång ledigt skulle inte vara helt fel.. Men det är lääänge nu till nästa gång.. Ända till påsk får man vänta... Fast et är väl i april? å då är jag inte längre anställd här. Hmm..:P

Måste ta tag i detta snart. Denna vecka..
Ska fixa å trixa med mitt Cv som var ett tag sen jag tittade på. Sen blir det nog att sända ut det till¨några.. Väl utvalda. eller inte direkt. Ska ge alla jäklar som bara kommer att kasta ett litet getöga på det. Å hoppas på att det finns nån som faller dem i smaken.
Men som vanligt är det skit svårt att hitta lägenhet.!! Aaaa blir galen.. Helt jäkla galen.!

Det känns som att jag har haft lite otur nu ett tag med det mesta så det kan väl få vända.. TYcker iaf jag.

Jäjä.. Pladder pladder.!

Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback