Bye bye..

Hej Hopp gummisnopp!!

Igår var det rajtantajtan för brudar vid namn Madeleine och Emma:) Egentligen borde vi bara skita i dem eftersom de har valt att lämna oss men va tusan. Vad gör man inte för kärleken...:)

Vi samlades iaf hos Minna å festen var på topp efter ett par cider och en partyskiva... Som vanligt tycker jag att förpärlorna är bäst... Även this time. Senare, efter nåt glas skumpa, hårdbrömacka och ett par snygga moves på "dansgolvet" for vi hörnet.. Där var det som vanligt briljanta personer som sa extremt bra och smarta saker... Jag borde egentligen har passat in ganska bra med dessa människor men kände ändå att det var in my crew..
Men vi gjorde såklart det bästa av saken. Åt pizza:P..
Sen köpte jag en drink, som kostade.. Håll i er nu.. 95 spänn!! jag svimmade. vad tusan innehöll den? knark?..Om den nu gjorde det så var det väldigt dålig kvalitet, för hände ju inte ett skit. Men tog de säkra för det osäkra och drack gratisvatten resten av kvällen.. Det ett smart drag från min sida..Hmm, vad hände mer då... Brudarna gick hem en efter en. Det var bara två trogna partyhjältar kvar. Jag å madde.:P... Hon surrade. Jag drack vatten.. Sen gick även hon hem´men inte gav jag upp helller. tog en svängom på borden, bröt foten, hångla upp en gubbe på 70 bast sen gick jag hem hit till tännviken. Jo då jag gick..Man skulle kunna tro att jag är på knark just nu. För det är inte mycket som stämmer nu.. Iaf så det jag egentligen gjorde var att vänta. På Benny som skjutsade mig hem.. Mer spänning än så har jag tyvärr inte i mitt liv. Kanske nästa krogkväll..:) Jäjä, det var det stora hela tror ja..

Idag har jag sovit, städat, sprungit på dollar, lagat kycklingwok som blev så stark att mamma spottade eld. Som tur e är hon en bra mamma och ljög..Fast så där överdrivet mycket så att jag fattade det var väl onödigt men men..

Helgen har gått fort. Och i morgon är det back to work. Det är ju inte så att jag hoppar glädje direkt men värre saker kan man väl göra.. Och imorgon ska jag faktiskt försöka göra mitt jobb bra. Jag lixom anstränga mig. Vara gladare, skriva snabbare. Bara för att peppa mig själv lixom. Det ska väl inte vara så jäkla svårt :S.. I hope!


Ähh nu orkar jag inge mer..

See you later.
Sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback