Bara en vanlig dag..

Nu är dagen lunch avklarad. Lax med pasta helt ok faktiskt.
Så nu har jag några minuter att spendera..
Har egentligen inte så mycket att berätta. Men än att det verkligen känns att det är måndag, en dag man oftast gruvar sig för..
Trodde det var ett skämt när klockan ringde i mårse.. Va, jag ska inte upp nu. Det är inte måndag.. Men joo det var det visst. Så bara att hoppa upp ur sängen å på med ansiktet.. Sminket alltså:p

Känns som att den här veckan kommer gå extremt jäkla sakta.. Bara för att till helgen kommer Fredrik.. Eller han kommer egentligen på onsdag men jag får träffa honom på fredag:p.. Men som sagt den kommer nog gå segt.
Ska försöka att inte tänka så mycket så går det nog bra..

Jag önska att jag hade ett sett att fly.
Bara fly från allt.
Bara trycka på en knapp o sen är jag där jag vill. Och göra det jag vill..
Mm det skulle vara nåt det..
Jag vill inte helt enkelt inte vara med längre.
Jag behöver byta miljö. Byta liv!!! Eller kanske få ett liv snarare.
Ähh!!

Nää nu åter till work..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback