aj aj..

Nu åt jag så att jag fick ont. Igen.. Dumma mat.. Eller dumma mig kanske..

Eftersom jag inte fick nån ny skärm på jobbet så var jag imårse å snodde åt mig ett sprillans nytt tangentbord och en sprillans ny datamus:D Yes!
Det är inte så mycket som är spännande nu i mitt liv när man blir lycklig för nya arbetssaker.. :P
Men men man får väl inte vara kräsen.

Igår var det boxning. Gick bra :)
Ikväll är det spinning och core :)

Nu var det längesen man var på coren så nu har man väl glömt allt som jag väl hade lärt mig..
jäjä, det gör ju inget..



Jag vill ha ett liv.
Ett riktigt eget liv.
Med min pojkvän.
Jag vill inte att han ska vara så långt borta å så länge.
Å att jag enbart hinner träffa honom så kort tid.
Det är inge kul..

Jag vill ha nåt eget.
Nåt fint.
Nåt varmt.
Nåt tryggt.
Jag vill känna att jag kan släppa taget o starta om.
Någon annanstans.
Jag vill hitta en plats för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback