8/1 2009

Godmorgon you all:)

Ville absolut inte stiga upp i mårse. Var så jäkla skönt att ligga i sin varma härliga säng..
Men icke, var bara att pallra sig upp. That´s life.

Men jag är mäkta förvånad över vad som hänt med mitt visakort. Det funkar inte längre.
Skulle betala Carina igår efter jag klippt mig å det gick inte.. Det visade bara att kortet kunde inte läsas.
Å det är skumt, för kortet är ju nästan nytt. Och inga speciella repor eller nåt sånt.
Jag har inte använt det sen jag kom hem från Borga, så ja det måste ha hänt nåt där.

Jag skyller på killen i baren på Idet, som förväxlade mitt å josses kort. Det var nära att jag spärrade hennes kort då, hade kunna gått illa.. Killen var virrig så jag skyller på honom.
Men i varje fall så måste jag springa iväg på banken idag å kolla upp det. Hoppas det inte gör nåt för chefen? :S
Usch, blir orolig när sånt här händer. Det är ju ändå kortet som man kan komma åt allla mina miljoner :P

Nää men nu ska jag återgå till jobbet.


Statistiken ska göras...


Imårse fick jag inget sms av min love :(

See you later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback