Vad vill killar ha?...

Det är inte lätt att leka detektiv kan jag säga. Jag har som en plan att ev, skicka nåt till Fredrik i Stockholm, nu på alla hjärtans å allt. Men jag har ju inte en aning om vart han bor. Så ja jag var ju som tvungen att fråga honom. och ja de var väl inte smart men hade inte så mycket till val.. Så nu tror han att jag ska typ ploppa upp till helgen.. Bara så där, haha han lät helt galen. -tihi men va roligt, sa han:)..
Men jag ska ju inte det..!! I helgen har jag så mycket att stöka med så nepps absolut inte. Plus att Fredrik skulle på date med sin andra flickvän, sa han så ja mena han ha ju inte heller tid..haha men han lät så söt.

Men jag försöker få han att fatta att jag inte ska skicka nåt eller hoppa fram under sängen..
Men ni som läser detta och ev känner Fredrik, säg nu inte ett knyst om detta. Om jag ens får reda på vart han håller hus så jag kan överraska honom.



Men vad ger man en kille på alla hjärtansdag?
Eftersom jag själv som sagt inte kan komma med en rosett på huvet måste jag komma på nåt annat.
Men vad? Vad vill killar ha?
Blommor tycker jag känns vääldigt meningslöst. För de fattar sig inte på det.
Ehh ja sen då? och jag kan ju inte skicka för stor grej heller.. Hmm, knepigt detta med kärlek.

Men kom gärna med tips peeps!:D



Nä nu ska jag göra sista rycket.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback