Ibland ...

...... tycker man att vissa saker inte är så långt borta, man kan klara det osv. Men vissa dagar så är dessa planer så jäkla långt bort att man nästan gett upp.. Och man tänker, Vad fan tänkte jag med egentligen??.. Upp å ner som en berg å dalbana.. Ja jösses.. Att vara som mig är då fan snurrigt alltså.. Om inte annat jobbigt..




Igår kväll fick jag fin besök av Sofie:D Var hundra år sedan vi träffades så det var riktigt kul..
Vi pratade på om allt möjligt å tiden gick fort. Sen drog vi några varv på byn men man kan säga att det var dött. Stendött. Sen for sofieproppen hem till Rossön igen.. Men det var en bra kväll trots att ström gått i ide..Men det kommer ändras till nästa helg;)

Ja nu var helgen över och den gick lika fort som vanligt.. Men det ska faktiskt bli skönt med vecka och lite rutin.. Förra veckan var ju inte så skoj faktiskt, och nu har det mesta av denna förskylning gett med sig så, finally!..

Men veckan börjar inte med träning som vanligt utan med tårta.. haha.. Mammsen fyller år:D.. Åldern tänker jag inte avslöja för då får jag nog stryk.. Så vi ska samlas hos pappsen å äta tårta.. Som jag ska göra i morgon efter jobbet. Hoppas jag hinner bara..Och den är krävande, maränger, sylt, choklad, vaniljsåsgrejs å ja en massa:D men god blir det nog. Desto mer desto godare:P



Nää men nu ska jag förbereda mig för tvn.
puss




This used to be a funhouse
But now it´s full of evil clowns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback