Tjatigt..

Denna förskylning börjar bli lite tjatig måste jag säga...
It´s just keep on coming.. När mamma kom hem var hon såklart tvungen att skratta åt mig, som att jag inte kände mig nog ful..För där satt jag ihop kurad i soffan med filtar, min "snyggaste" mys outfit, glösögon och några extremt fula tussar på fötterna, blek med med en näsa som ett stopplyse.. Ja det var tydligen skitkul, mohaha..
Okej, när jag tittar mig i spegeln ser det ut som att jag ska svimma eller nåt men men.. vadå, är man sjuk så är man...

Men som sagt det börjar bli smått tjatigt.. Och tanken på att jag kanske måste spendera helgen så här gör mig galen.. Bara ligga hemma i soffan och ruttna.. Gammnucka!!.. Så jag vill göra nåt men har som inte hittat nån att göra nåt med.. Sen hoppas jag ju på att jag ska vara frisk så att jag kan hitta på nåt...Problemen är stooora..


Jag måste komma på en plan. En plan över mitt liv. Över hur jag ska göra med allt. Med mig själv. Med mamma, med pappa, med Fredrik... Jag måste helt enkelt ha en plan över min framtid. Så att jag kan börja hoppas igen om att jag kanske kommer få ett liv snart.. Som är bra!!.
Okej, nu kommer bara det svåra..Vad är min plan..?

Suck.. Djupjävla suck..



Kommentarer
Postat av: jennie

spela gitarr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback