Stor flicka...

I mårse började jag blöda näsblod.. Oh no tänkte jag.. För mina erfarenheter med näsblod brukar inte vara bra.. Så jag garderade mig med massa papper och andninsövningar.. Men eftersom det inte sprutade direkt och det var över på mindre än en minut så klarade jag mig. Men jag har ju svimmat för mycket mindre förut.. Men det kanske är så att jag börjar bli en stor flicka nu :D
Fredrik tyckte att det var långt kvar tills jag blev vuxen så han skrattade åt mig..Sen började han prata om hur gott det skulle vara med en snus... What, aldrig sa jag. Hotade med att göra slut. Vilket han inte heller trodde på att jag skulle göra. För han skulle charma mig. Så, om han nu får för sig att börja snusa igen, måste jag helt enkelt break it up. Men bara på låtsas såklart, men det vet ju inte han om :P..




Madeleine, jag drömde om oss inatt.. Det var lite av en dream come true.. Vi var poliser som jobbade undercover, haha.. Vi var skitjäkla snygg och skulle charma några dumma killar som hade gjort nåt dumt, dödat nån eller vad det nu va:P... Vi skulle låtsas vara latsbilsförare, för det tydligen även killerpojkarna..Vi var även tydligen skit bra på vårat jobb.. Bäst faktiskt.. Ja så man kan drömma konstigt ibland.. Men rätt så skoj var det..


Nej åter till annat.

See you later..
Puss

Kommentarer
Postat av: Ditt fisfjun

Åhhhh! fatta vilken dröm! Ska vi se till att den drömmen blir sann? ;) Det tycker då jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback