Smörgåstårta:D

Idag blev vi bjuden på smörgåstårta på jobbet:D Det var snällt. Och ganska gott, men jag har lite svårt med majonäs å sånt grejs men det var gott:D


Idag slutar jag även tidigare, känns skönt. Blev lite strul så jag måste åka hem å hjälpa mamma lite.
Sandra är sjuk så dom kommer inget, känns ju lite tråkigt men men.. Överlever nog.
Då får jag rå om Fredrik riktigt utan att Elina ska kramas oxå:P

Jag har verkligen varit duktig idag. Nollat lådan ett par gånger å sen ska jag göra bevakningsmailen, det är lite svårare så jag måste ta hjälp av min räddare i nöden Ted a.k.a lurviruffsen:D Men det ska nog gå bra tror jag.

Nää men nu ska jag göra ett nytt spurt..

På återseende.
Pussen



Kommentarer
Postat av: Madde

Utmanad! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback