Shine..

Idag glimtar solen fram å då blir jag glad:D Så även jag ska försöka stråla idag.. Jag vill ha en bra dag idag!!






Och det är ju även fettisdagen idag, wiiihow.. Inte för att jag egentligen är något biig fan av semlor.. Men vadå, det är ju en dag man kan fira..Jag ville göra mina egna semlor men njee, kändes jobbigt.. Sen blev jag nån tårtbit större igår så jag klarar mig nog:P..
Men jösses vad god den var, tårtan.. Mums!! En hit kan jag lova..


Jag har fått en volumaster av Kristin, är suuuper glad över den :D Tack så jätte mycket! Så nu ska fluffa håret jäklar annamma :P.. Hoppas att den funkar på mitt hår bara, så inte mina fjun försvinner ännu mer... Jag tappar hår som en galning nu. Vet ej varför. Men kul är det då inte.. Bara jag inte blir flintis:S..



Jag saknar Fredrik..

Kommentarer
Postat av: alex

Sv: nä hon är så vacker, men jag kan hålla med om att hon är ganska smal :)

Postat av: Madde

Men gud va sjysst av kristin! Varfor fick du den? Jag fick smatt panik ett tag for jag trodde att du hade fyllt ar och jag glomt det :P

2009-02-24 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback