Last break..

Känns som en evighet sen jag var på jobbet faktiskt Nästan hela förra veckan var jag ju sjuk..
Men jag kan inte säga att jag har saknat att svara på mail hi å dit. Nää jag har inte saknat det alls!
Men detta är ju mitt jobb så ja, vad göra.. Göra det bästa av situtaionen och i smyg tänka att snart kommer det komma bättre tider.. I hope!

Idag fyller Mammsen år:D Så efter jobbet blir det tårtbakning sen vidare till pappa för att smaska i oss den.. Gott! Sen när vi kommer hem ska hon få öppna lite presenter:D Hoppas de blir bra..



Det är så jäkla skönt att det börjar ljusna nu på dagarna. Det är ljust när man åker till jobbet och ljust när man åker därifrån. Det är härligt, underbart... Med lite sol på detta så är det perfekt..

Jag hade engång i tiden en pojkvän vid namn Fredrik, men han har jag inte sett på ja evigheter. Känns det iaf som. Han börjar tillåme blekna i mitt minne.. Så vart är han och vem är han?? Ja vem vet.... :P


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hälsa grattis från mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback