Homemade...

Hemmagjord pizza är ju förbaskat gott. Speciellt den som jag å mamma knåpade ihop härom dagen. Den var gudomlig. Så där god pizza vet jag inte om jag någonsin ätit :) Mumma!
Så nu är man mätt och belåten igen. Redo för några timmar till att worka, förhoppningsvis. Men dagen har varit ganska seg faktiskt.. Men ändå känner jag mig stressad inför helgen. Till outfiten till kick-offen på fredag, ska bli skoj att åka till stan å bli bjuden på middag. Hoppas att det blir en lyckad kväll.. Så i dag måste jag trippa iväg på Helens å jag hoppas att jag hittar nåt. Även om jag inte ska spendera mera pengar så är detta ett måste:P

Åhh jag vill ut i solen. Mysa, dricka varm oboy o mintuu, och bara slappa, det hade varit grejer de. Nån som hakar på?:)

Den där knäpp-pirr känslan har avtagit lite gran. Men fortfarande tror jag att Fredrik ska komma till helgen å ja allt är frid å fröjd. Tusan så man kan lura sig själv ibland...
Idag ska även jag å mamma titta in Bennys lägenhet å försöka fixa till. För tillfället kändes det mest jobbigt. Men när allt väl är klart kanske jag kan packa mig dit. Iaf bo där ibland :P. Får se hur det egenltigen blir det med detta flyttandet.


Nää men jag ska ta å börja jobba jag nu.

Ha en fortsatt bra dag folket.


Kommentarer
Postat av: Mee ;)

Att jag hakar på ja! Men först nästa helg, då kommer ja hem ett tag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback