Stor flicka..



Igår fyllde min lilla skrutta 3 år.
Ojojoj tiden går så himla fort. Tänk att det redan gått 3 år sedan jag var med då hon föddes.
Dagen då jag var bakis o Sandra gick runt å flåsande o strök magen hela morron.
Daniel fattade nada, Sandra var nog ganska rädd o jag skrek på 112 killen som surrade alldeles för mycket med mig..
Haha ja herregud det var en dag i kaos o lycka.

Igår efter jobbet stressade jag mig till Aspås för att äta tårta till middag:)
Elina älskade mina kläder som jag köpt.
De var tydligen mycket snyggare än de mamma hade köpt haha.
Det var ett par jätte fina svarta jeans. Lite stuprör. Med ett litet lackskärp och rosetter på bakfickorna.
Sen en rosa tröj/kofta med ljusrosa små prickar på.
Hon såg så vuxen ut :)



I mårse masade jag mig upp vid 7 för att promenixa.
Börjar 11 idag så jag hinner juh!
Så nu har jag ätit lite frulle o ska hoppa in i duschen..
Jag hoppas på en bättre dag idag.
Igår hade jag ont i huvudet hela dagen å det är ju inte direkt lungt o tyst på mitt jobb.
Jag kände mig hängig o allmänt slö i kroppen.
Men idag är det bättre:)

Har även fått lite bra tips om vart man ska springa.
Så nån dag framöver ska jag kolla upp detta.
Att jogga runt på stan, däör det är så mycket folk å bilar är inte så skoj faktiskt..



I morgon är jag ledig. Guuud så nice tycker jag. Jag hoppas att det blir så bara oxå.
Då ska jag "stor" handla lite. Vuxenpoäng!
Sen har jag små andra projekt som jag hoppas blir av.

Nej men nu har jag itne tid med detta längre..

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback