Sambo...

I 4 dagar nu har jag varit sambo.
Och jag har känt mig lycklig.
Helgen har varit riktigt bra.
Lugn men bra.
Vi har myst. Umgåtts.
Ätit. svullat sen ätit lite till.
Ja vi har nog varit hungrig heeela tiden. haha. Vilket jag kan känna blir farligt när vi blir sambo på riktigt.
Men då, då lovade vi varann att det skulle bli andra bullar :P

I dag skjutsade han mig på jobbet sen for han hem.
Det var jobbigt.
Har nyss kommit hem från jobbet o det är tomt.
Ensamt.

Det gick iaf hyffsat bra på jobbet. Tror ja.
Att stänga är jobbigt.
Att räkna kassan är extremt jobbigt för mina hjärnceller.
Känns som att jag aldrig kommer lära mig det där.
Sen var det en kollga som ville byta tid på lördag.
Ja för mig spelar det ingen roll villken tid jag jobbar.
Så nu börjar jag7- 16. Vilket då menas med att jag öppnar, ehhh. Hjälp!!
Hur ska det gå?
Varför sätter jag mig mer i klistret än vad jag måste?

Ja jösses.

Mer om det later on.

Nu. Lite piller till foten, proviva för magen, och tv för själen.

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback