Maraton..

Ojoj idag har jag kutat runt halva jäkla stan alltså, willys, lillänge, stan, hem.. Tog bussen till centrum från Lillänge.. Ett smart drag i mitt tycke..
När jag väl kom hem var jag krokig efter min tunga väska och fötterna var alldeles knallröd..
Plus att jag verkligen hade en dålig hårdag. oj oj. och att promenera på det brukar inte göra det bättre.
Så ja, att söka jobb med ett frizzigt hår, svettig panna och krokig har jag inte hört ska vara någon hit.. Men ehh ja jag är inte som alla andra helt enkelt..

Ja jag har ju iaf gått de steg som man bör och där till varje dag.:P
Jag funderar på att gå en runda nu med, detta är då mest av rastlöshet och tristess..
Och när jag kommer hem igen planerar jag en film och popcorn.. Mys!
Så då hoppas jag på att tvn är med mig och visar nåt bra, eller hyffsat iaf..

Det perfekta hade varit om jag haft en dvd och mina sex and the city avsnitt. Ojoj vilka fina kvällar det hade blive..
Får komma ihåg att ta med dem efter helgen..

Tomorrow har jag planerat in en städ å fixdag. Wihow!!
Blir väl inget storartat direkt men att göra rent å snyggt är ändå ganska kul.
Jag funderar som tusan på vilka gardiner jag ska hahär i tvrummet.
Det är ju högt i tak o ingen riktigt gardinstång.
Hmm, jaja. I sovrummet behövs det verkligen nya. Tror jag ska sno ett par hemmifrån :P..

Har jag berättat att och Madde ska vara café bruttor på lördag..
Vi ska hjälpa Carina på hennes café på Sannaflokärln Ranch.
Vi ska ha rutiga skjortor, cowboyhatt å hela köret.. Vi ska vara så där nartuligt snygg som alla cowgirls brukar vara..
Haha nää men det ska bli riktigt skoj faktiskt.

Kom gärna å fika.. :)
Öppnar kl 11. Ring om ni behöver beskrivning.
Hon har jooordens godaste morotskaka. Jag kommer föräta mig. Ska inte äta frukost för då ryms det mer, haha..

Nej, åter till annat..

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback