Halta-Lotta.

Jag kan inte gå riktigt.
För jag har en mega stor skavsårsblåsa under foten. Precis under trappdynan. Eller jag tror nästan det är flera på varann.
Igår kunde ja inte stå, gå alls på foten. Fick som vrida hela foten snett men då går jag skumt med knät så då knakar å brakar det i det oxå..
Har pickat hål och försökt torka ut blåsan nu ett x antal gånger, men icke..
Jag går fortfarande runt som att jag ska ha bryte foten eller nåt sånt allvarligt.

Det beror delvis på morron promenaden igår då tror jag den bildades.
Men sen var jag ju tvungen att gå ner på stan, å då hade jag ju mina rocksandaler. Som alltid gör ont i mina fötter och det blir alltid blåsor.
Så då förvärrades ju alltihop.
Så nu vet jag inte vad jag ska ha för skor på väg till jobbet.
Suck.
Jag hoppas att foppaskorna är skonsam o bra. För de ska jag traska i från 12 till 20 idag.
Fy vad jag gruvar mig för dagens jobbpass.
Vill verkligen inte göra bort mig. Men jaa, jag brukar ju alltid lyckas med allt konstigt.
Uscha, klump i magen.
Vill bara att dagen ska ta slut o Fredrik kommer å hämtar mig..
Hoppas det går fort o problemfritt.


Igår fick jag iaf till dosan och bilden på min dvd.
Så jag kikade sex and the city hela kvällen :)
Fredrik blev stolt över mig som var tekniskt heeelt själv haha..
Vilken tönt man är..

Men jag kände mig extremt ensam igår.
Vet som inte riktigt varför. Men jag kunde som inte slappna av helt och bara känna lugnet med mig själv.
Fick bara en klump i magen och det var inte alls särsklit mysigt här i mörkret.
Sen när jag skulle lägga mig kändes det som jag hade feber.
Frös, men ändå så var det såå varmt under täcket.
Drömde även en skum dröm, vilket jag gör när jag har feber.

Ajja jag verkar inte ha det nu så det är ju bra :P..

Nää men nu blir det frukost sen jobb..

Sen ere helg!!!:)

See you.

♥ 


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Synd att du jobbar idag.. för annars hade du och din karl varit välkomna på fika på "toppen".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback