Do I know you?

Jag har en lätt tendens till att prata med okända människor som att känner dem.
Som idag.. Det plingade på dörren, och det var min mailmankille. :)

Han stod där å hängde lite coolt. Och jag öppnar glad å hågen.
-Hej, säger han.
-Nämen Tja!!! :) hojtar jag som att det var en kompis jag inte sett på länge.
Sen babblar jag på en stund, som att han har tid med det..
Haha ja efteråt kunde jag inte göra annat än att skratta åt mig.

I mårse gick jag en ny promenixtur.
En lite lummigare stig vid sjön, mot torvalla typ.
Och jag då tänkte jag på att det finns ju ganska mycket skumma typer ute.
Kanske inte klockan 9 på morgonen men annars.
Och fanatsin kan ju spåra lös rätt hårt i mitt huvud. Men sen insåg jag en sak.
Att det var jag, som var dem läskiga skumma typen i skogen.
Haha, för mitt i alltihop så smyger in på små stigar å knäpper kort på en liten bäck, på sjön osv.
Sen ja som sagt smyger jag runt o ploppar upp på olika ställen.
Det var en tant som kollade liite mysko faktiskt. Jag hoppas att jag inte skrämde henne eller så.

Efter jag gått en bit tappat jag bort mig, sååklart.
Jag villade runt där bland en massa hus.
Och alla husen hade en maffig inglasad veranda. I alla konstiga former. Wierdo  tyckte jag.
'Men eftersom jag ändå har lite lokarsinne så hittade jag tillbaka till mit hem:P..

Jag är ganska uttråkad. Och då äter jag. En massa helst.
Jag önskade att jag hade en massa mjöl å grejs hemma så jag kunde baka nåt gott.
Men i stället så äter jag choklad, igen.?
Skulle egentligen ha sparat den till Fredrik kommer. Men ähh, vad ska jag då äta?
Mmm det är ju underbart det här. Flyttar till stan å blir fet. Snyggt jobbat wennberg. :P..
Jäjä..


I morgon jobbar jag 12-20. Jag antar att det är ett jobbigt pass.
Vad gör alla familjer en fredag eftermiddag tills kvällen??
Jo handlar till helgen.
Åh yes å då ska förvirrade jag sitta där i kassa å le så vacker även om det snurrar femtusen in my head..
Jäjä.
Efter jobbet kommer my Darling och det ska bli riktigt mysigt.
Saknar honom a lot!


Nää men nu ska jag fortsätta att göra.. Hmm, inget.. Eller joo städa lite ska jag nog.
Och installera in min nya allt-i-allo-dosa. Till dvd:n :)
Måste fixa det utan Fredrik. Man ska inte ha en karl till allt.
Sådeså!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback