Slurp..

Helgen är över, igen.. Den gick fort. Men har ju varit bra. Fredagen var ju lugn som tusan. Lagade middag åt mig själv. Hel stekt fläskfié, pepparsås och en god sallad. Mums! Sen några bitar godis.. Jag försökte räkna matte men min hjärna var slut. Så jag toksomna i soffan i stället.. Vid midnatt hämtade jag mamma hos momma. Jag var där i ca 10 minuter och det räckte för mig. Ett jäkla surring..

Sen lördag var det party dagen. Så laddade mest för den. Hälsade på pappa, gick en promenix med han och körde runt byn några varv... Sen bev det tillfixning. Smink hit å dit, kläder till höger och vänster..

Sen var det middag hos Therese. Lax, pressad potatis, sås och sallad. Mums var det kan jag lova! Och jag lyckades dricka upp min vinflaska, som jag trodde skulle vara omöjligt.. Slurp sa det bara. Oroväckande kanske:P
Men när vi väl var nere på dansgalan drack jag endast en halv cider. Sen vatten. Vilket jag tycker vara ett moget drag. Men enligt vissa rykten så var jag tydligen ganska full.. Ops! Men om jag själv minns mig som ganska okej, så är det så det får vara oxå. That´s it!

Fredrik kom ju mitt i natten för att hämta hem mig.. Han bjöd mig på en hamburgare oxå..:D

På söndag morgon var jag trött, trött, trött. Vilket jag i stort sett var heeela dagen.. Grinig å jobbig, haha. Fredrik mobbades mest.. Det var tydligen kuligt.
 Men när jag väl skulle sova så var jag pigg. Mysko..

Har jag för övrigt berättat att vi ska ha dansuppvisning inom en alldeles för snar framtid.. Fy tusan!
Jag är placerad på andra raden. Men syns bra ändå, eftersom vi står sick sack.. Måste säga att jag är liite sur för att hon inte ville att jag skulle vara först.. Jag vill egentligen inte stå först, för nää fy va hemskt. Men vill att hon ska vilja att jag ska stå först..
Ehh, hur jävla invecklad får man vara??!!
Nää då min plats ligger mer än långt fram nog.
För att vara så pass dålig så. :P

Denna vecka är kort. Skönt som tusan! Endast 3 dagar jobbar jag.. Sen på torsdagen blir det en sväng till storastaden.. Me and my love!..
Vi ska äta god middag å kolla bio. Vilken vet jag inte än men blir nog nån bra :D..
Ska bli mys att ha Fredrik hemma lite längre nu. Över hela påsk. Så hinner man med varann lite mer.. Då blir man inte stressad eller sur...


Jäjä, men nu åter till work. Sista 30 minuterna kvar nu bara..

See you later!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! Låter som ni har haft superkul :D oja, jag tror nog att du va lite runt under fötterna trots en hel vinflarra ;) Glad påsk på dig min vän! Du saknas i mitt liv just nu <3 Puss

Postat av: Anonym

du har en grym blogg du! ;)

2009-04-06 @ 22:14:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback