ops!

Nää, det går helt enkelt inte vara fokuserad på jobbet idag.. Förlåt alla chefer som förhoppningsvis inte läser min blogg. Men utifall att. Sorry!
Ska försöka göra ett bättre försök i morgon.

Åh jösses en jäkla dag till kvar innan helg. Seeg vecka kan man säga..

Massage idag. Guuudomligt skönt!
Vi har världens trevligaste och bästigaste massörska.
Fast alla andra kommer därifrån å säger att de nästan somnat å ja diverse grejer.
Men inte jag inte. Jag surrar på som tusan!. Heeela tiden. Och kom vi in på ett sånt inressant ämne.
Mat, vikt, träning, sunt förnuft å massa.
Ja så vi babblade bara på.

Å sen tror jag inte att jag är så pass avslappnad som person att jag kan somna. Då kan jag sätta pengar på att jag lyckas göra nåt pinsamt.
Tappa de heta stenarna jag har i händer, dregla, snarka...Ja vad tusan som helst.


Ikväll ska jag prova på något nytt.
Eller nja nästan.
Kickboxning!
Eller var det thaiboxning.?
Äh, skitsaksamma. Det var iaf nån boxning som innhåller mer sparkar.
Men vi ska tydligen inte få sparka på varann..
Bara där dog ju motivationen, haha..
Jäjä, det blir nog skojs.

Å i måra kanske jag ska på nån latinodans??
Eller var det afrodans..

Minnet är bra men kort.

Nej nu börjar dagens sista rast lida mot sitt slut.

WIHEY!!
:D





Är det bara jag som tycker det ä kul att läsa sin egen blogg??
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback