Onsdag..

Idag lyser inte solen här hemma.. Trist.. och lite kallt faktiskt..
Jag är tröttare än allt annat och skulle kunna somna på fläcken. Plus att jag har huvudvärk. Kombinationen är inte bra.
Men framåt dagen bör det nog bli bättre.. Ska nog smacka i mig ännu en huvudvärkstablett..
Denna vecka känns super lång. Bara onsdag, men ändå så jobbade man ju inte i måndags. Wierdo.

Idag är jag verkligen inte snyggo. Outfit som är med humöret i dag. Alltså inte snyggt:P.. Mys är snarare rätt ord. Men jag orkade inte. Och håret ska jag inte ens börja med. Jäkla fishår. Även fast jag plattar, sprayar, fönar, fluffar så ser det förjäkligt ut. Jag behöver klippas, speciellt luggen som nu mera ser ut som en hästman.. Det nya skulle jag tro :P.Men får stå ut tills den 13 maj, då min klipptid är. Shit hur ska jag överleva???!


Nää nu ska jag ta o göra nåt.

See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback