Helgens strålar..

Det har varit en underbar helg!
Men ack så fort det gick, as usual. Men den har varit såå bra.

Det har tillbringats med dem bästa. Den har varit djup, mysig, solig, rolig ja allt möjligt.
Våren är så himla härlig. Det är ju underbart.
Fast gruvar mig för själva sommaren och allt vad det innebär.

Var så roligt att träffa min söulis Josse, längesen nu.
Men nu i sommar blir det nog mer av det :D Kommer lite närmare varandra.

Jag tog inga bilder alls.
Damn it!

...
Denna vecka känns jätte inensiv och hektisk. Den är mest i kaos.
Det är mattepluggning till tuusen, hinner inte med nån träning, måste råträna på dansen som vi denna vecka har uppvisning på och outfiten som jag inte alls har löst, attans!.. Så ja stressigt är namnet. Jag vill bara springa och gömma mig.
Fy tusan! 
Sen är det ju planering till sista april oxå som måste hållas i skick. Så den blir bra. Kanske måste inhandla någon ny outfit? Kändes jobbigt faktiskt. Time will tell.

Igår kollade jag å Fredrik på den där nya filmen Neverwas. Sagofilmen. Men jag blev jätte besviken.
Trodde det skulle vara mer som en magisk sago värld. Sådär mystisk.. Så man blir glad och man känner sig som ett litet barn. Men icke det blev som mer att den där gubben var psykisktsjuk, inte alls gulligt eller bra.


Så den rekommenderar jag inte.

I fredags hade jag och Fredrik varit tillsammans i 10 månader.
Helt crazy tycker jag haha, att det snart gått 1 år är för mig obegripligt.
Det har gått så himla fort.. Men det gör väl det när man har roligt:P.

Men ja när man ser hur pass fort tiden går får jag panik..
Känns som att jag aldrig åstakommat något eller gjort något bra av mitt liv. Något nyttigt, lärorikt. Fasiken alltså.
Men jag kanske ska tänka om. Tänka på de små sakerna. För de i slutändan spelar mer roll. 
Och bara ta tag i hela situationen..

Solen skiner inte i dag. I stället landar det några regndroppar.
Men ärligt så tyckte jag det var skönt. Luften var så klar och frisk. Det kändes som att jag kunde andas. Långt ner i lungorna. Uppfriskande.

Ja det var lite om helgen o allt möjligt..

See you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback