Glad Påsk i efterskott alla!!

Ja då är "lovet" över. Det har varit underbart. Skönt väder. Så några fräknar har jag fått i fejjan. :P.. Så fint med lite färg i ansiktet. Fast det har inte fastnat på mig riktigt.
Vet inte riktigt vad som hänt, eller inte hänt kanske man ska säga. Men solen har som inte sett mitt fejs så som jag vill fast jag har visat mig i den heeela tiden..
Men det var ju riktigt varmt på fredagen. Då gick jag runt i endast långballingar och en fleece tröja... Snygg var bara förnamnet..:P
Men påsken har varit riktigt skön med fina dagar å tyvärr allt för mycket godis för min del.
Men det blir spinning i dag så jag hoppas det hjälper lite:P. Eller mycket snarare!!

Jag säger som jag alltid brukar. Jag ska lägga in bilder, från påsken. Det kommer. Inom förhoppningsvis detta år.

Idag är my mama in town för att köpa en platt-tv.. haha ja du. Vad ska man säga. Jag är mest ckockad:P
Hon har ringt ca fyra gånger, fattar lika lite varje gång. Ena gången ska hon ha en 32" sen ska hon ha en som är 40" snacka om att vända på steken.. Men jag tror att hon kommer komma hem med en 37", haha.. Daniel hjälpte henne i början men hon kunde som sagt inte bestämma sig så ja...Vi får väl se. Om hon ens kommer att köpa nån.Time will tell.


Denna arbetsvecka blir kort eller kortare än vanligt. Skönt. För jag är redan less. Speciellt när inte "Reidun" är här. Tråkig är en underdrift... Så jag vette tusan vad jag ska hitta på med för bus för att förgylla mina dagar.. 
Synd att första april har varit :P..


Jag tycker det är jobbigt att inte veta vad jag vill, vart jag ska eller vem jag är.
Att inte ha en fast punkt att gå från. 
Jag tycker det är jobbigt att vara arg, sur o ledsen. 
Det är hemskt att inte vara nöjd med tillvaron, sig själv eller det man gör.
Att inte tror att man kan klara av vissa saker. 
Att inte vara stark.
Det är jobbigt.

Så det är dax att börja hitta alla dessa saker som jag tappat och ännu inte funnit. 
Frågan är bara hur tar jag mig dit?

 
Jag tror banne mig att jag måste återuppta mitt dagboksskrivande. Ja jag vet att det är töntigt. Men fan så bra..
För att sippra ut en massa knäppt här börjar bli lite ja, dumt..
Förpesta ner tillvaron för er andra är ju som inte mening. Ska skärpa till mig. Lovar!

Idag är det rixfm som poppas från mina högtalare. Man måste variera lite annars blir man ju tokig på att höra samma låtar hela tiden.
Man kan ju undra om de har en skiva de spelar hela tiden.. Repeteknappen bara. Easypeasy.:P


Fasiken snart är det sommar. Ojoj, vilken panik jag fick nu.


Skynda Skynda!


Jäjä, see you later krokodiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback