Gårdagen..

I går kväll var det plugg/dans time..
Blev väl inte så jätte mycket matte, haha men det räckte för att räta ut mina frågetecken.
Thanks Minna :D



Sen var det över till dansen, haha. My lordi. Jag var all over the place. Eftersom det var steg som inte kunde så blev det som inte det bästa från min sida. Men men. Jag ska öva hemma så jag verkligen kan detta. Vill inte skämma ut mig mer än nödvändigt på den här uppvisningen.. :P Som förhoppnigsvis ingen i min närhet kommer att komma på.. Usch jag känner hur nervös jag blir. Stå där på en scen, och dansa. What? Har jag blivit totalt galen?..
Bara när jag skulle dansa inför lillen, alex å minna skakade jag:P
Jäjä, som sagt med övning ger färdighet.

Jag kom en sak ganska nyligt att jag älskar musik.
Sjunger när jag är glad, ledsen, arg. Lyssnar när jag är glad, ledsen, arg ja det är som en slags healing för mig faktiskt.
Älskar att köra, tid på dygnet spelar ingen roll, inte heller humöret. Musiken växlar efter just humöret.  Å sen bara vrålar jag ut texten.. Att just vråla hjälper ju iofs i mest arga tillstånd.:P. Men ja I love to vråla! Men då en sak som jag inte riktigt fattar. Jag spelar aldrig musik hemma.. Plus att jag lånat ut min ipod.. Som jag egentligen aldrig lyssnade på särskilt mycket., Men varför??. Wierdo.
Nu kanske inte detta är något problem så som man ska grubbla över haha.. Men en fundering bara..

Jaja, flera funderingar kommer under dagen.

Nu ska jag återgå till det jag kom för.

Jobba

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Lizette

Haha, så roligt du skriver!

"därför pratar jag nästan inte alls den första timmen, mer än med mig själv då:P"



"Han pratar å jag kan ana att han börjar tugga fradga på andra sidan luren.." Hahaha!



Du har åtminstone "oupfh" i din dans, jag ser ju ut som fröken R när jag dansar, du vet - hon som bor i en stuga som ser ut som en muffin. Haha!



Take care gumman, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback