April, april... :P

Första april idag.. Och vi lurade chefen till svaga svettningar i mårse.. Alla var sjuk. Eller nästan iaf..
Vi smsade han och sa att vi fått magsjuka, en del var hemma med sjukt barn.. Sen hade vi pratat med vår andra chef som hade gett oss tillstånd att komma senare. Haha vi  var så luriga. Vi gömde oss i soffrumet sen så kom Anders å då hoppade alla ut från toan(?) och skrek April April din dumma sill!!..
Okej, inte världens bästa skämt, plus att han fattade men ändå.. Det var kul!

Sen fortsatte jag med mina ondskefulla planer, mohaha.
Både Fredrik och Mamma blev utsatt.

Till Fredrik lejde jag Wesslan att ringa. Han låtsades att han var från StatiolFinans (påhittat namn) och att Fredrik hade tankat hans bil den 3 mars och att pengarna aldrig hade blivit draget.. Påminnelsepapper hade dom oxå skickat, till hans adress i Hoting. Haha, jag kunde knappt hålla mig för skratt. Wesslan lät super seriös, men de klart lite darrig.. Men  Fredrik gick ju på det.. Plus att Fredrik skulle ringa upp senare efter han kollat upp detta.. Så Wesslan lämande numret till utredningen:P
Sen direkt efter skulle jag ringa upp honom. Men då svar han inte, han ringde sin mamma för att höra om påminnelsen..
Sen tillsut ringer han upp å berättar historien om finans killen.
Jag kunde inte hålla mig. Skrek April, april!!!
Ja jag tror att han ville döda mig där de första sekunderna... Haha! Jag hade dock väldigt kul. Tårarna rann!
Han förlät mig ganska kvickt,. Men tills nästa år skulle han planera nåt riktigt jävligt tydligen.

Sen Mamma, som man skulle på allvar kunna lura till månen.
Jag ringde henne o hon frågade direkt om hur det gick att lura Anders.. Sen sa jag att det inte var därför jag ringde, och att hon inte fick bli arg.. - Jag har blivit av med körkertet så du måste hämta mig på jobbet idag..
Mamma redan då var tagen av berättelsen. Jag ljög ihop att det var min tur att hämta fruketen på jobbet och att jag då hade för fort. Hon frågade ju en massa men jag hade kvicka svar. Hur fort? Vart stog dom?..
Ehh, 15 km/h.- Ja men du vet där borta mot ström. vid 70 vägen..
Och jag lät ju såklart ledsen. Jag ångrade mig verkligen bla bla.
Sen la vi på. Jag väntad en stund. Sen ringde jag igen. April April!
-
jävla ungjävle, haha... Jag som har hunne skällt på dig nu inför Linda (hennes kollega) i flera minuter..
-haha, ja det förstog ja väl..
haha ja det var oxå skoj.

Så jag har varit en riktig buse idag.

Kuligt värre!!

Solen lyser ute och jag vill ha glass!!
Ben & Jerry glass!

Rast slut!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

haha, du är så himla påhittig och rolig! :) Jag tog ditt aprilskämt och lurade mamma.. haha, hon fick ont i magen och blev nästan lite arg.. haha.. Till pappa ska jag göra samma sak.. :P haha, jag ringde Johanna och frågade ifall jag fick låna 4000 för att jag hade kört för fort.. och hon gick på det, skitlätt som en plättlätt! :P Måste ringa tillbaka och säga april april snart.. haha.. this is FUN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback