Changes...




Ja, vi går igenom lite förändringar just nu.. Ibland är det riktigt jobbigt. Men ibland kommer hoppet och tron tillbaka..


Idag har det varit en bra dag.. Små framsteg som förgyllar hela ens dag. Och som gör att man törs somna om nätterna.
Allt går för tillfället upp å ner som en berg å dalbana... Men så kommer det vara för ett tag och det är bara att acceptera och försöka göra det bästa. För pappas skull. För våran skull.

Jag har mycket bra kompisar som jag glömmer att höra av mig till.
Men jag är glad att jag har er och att ni finns där..:D


Imorgon ska jag åka hem. Över natten. Fixa å trixa lite. Och träffa Fredrik såklart...:D

Nää men nu blir det en välbehövd dusch och förhoppningsvis lite sömn..


Tack för idag.!

Puss



Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback