Tvillingarnas månad..

Tvillingarna

horoskop_gemini

September är en toppenmånad för dig i år. Inte bara på kärleksfronten, utan det handlar också om ekonomiska förbättringar, nöjesliv, roliga stunder tillsammans med vänner och kanske framgångar i någon sport dessutom. Du mår i varje fall mycket bra av fysisk aktivitet, gärna i tävlingsform. Varva nu detta med mysiga kvällar och skön romantik, och du får en bra bild av det smörgåsbord som september tillhandahåller. Gemensamma nöjen kan dessutom lyfta ett förhållandet som blivit ljummet till en helt ny nivå.

Bästa chansen: Våg, Skytt.

Bästa stället: På fest.

Bästa datumen: 20-21/9


Okej, jag ska tala om en liten pinsam sak som hände mig idag...
Jag var ute på promenix idag.. Och så skulle jag hoppa över ett dike, hopp. Gick bra. Sen skulle jag hoppa över det igen, tillbaka. Hopp, pang aaaa ner i backen.. Gick ju bra men skrapade upp händerna, haha.. Men kände mig typ som en litet barn som just lärt sig gå.. Och ont gjorde det oxå.. Inte för att jag grät som ett barn men hade säkert kunnat:p..


Idag har det varit en riktigt fin höstdag. Sånna dagar tycker jag om.. Man får lixom livsgnistan tillbaka.. Det är skönt när solen lyser men att det är kallt i luften. Friskt å härligt!..

Jäjä!
See you!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback