Today...

Pappa sa idag att han skulle väg å jaga älg i morgon..
Mmm, önska att det vore så.. När man vet att han inte insett vad som hänt känns det lite jobbigt. För när han väl gör det kommer det vara en mega chock för honom.. Och han kommer ta det hårt, riktigt hårt.... Men han måste acceptera å kämpa... Och det kommer han! My daddy!

Jag försöker att inte enbart prata om pappa men det är så svårt..
För det är som inget annat som krestar i min hjärna..

Men okej, idag har jag gjot av med massa pengar.
Först köpte jag en ansiktstvätt, ansiktsvatten å ansiktkräm.
Fick ett tips av josse som jag trodde på:D Var mycket bra:D..
Sen köpte jag pormaskplåster oxå, haha var tvungen.. Dom funkade väl sådär..Trodde det skulle fastna mer skit på plåstret..
Sen var jag på dollar en sväng å ja handlade upp lite här hemma. Så mamma slapp tänka på det.
Sen så tankade jag lite..
Ja vilket resulterade i att jag blev många hundringar fattigare.. Men men thats life:P

Å nu har mamma kommit hem. Känns skönt.
Men jag tycker så synd om henne. Hon kommer få det mest tufft..
Nu måste vi vara positiv både för mamma och pappa..

Snart är det helg.
Mmm, det blir väl som det blir med den med..

En snabb dusch..:D

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback