En crapig-pmsdag helt enkelt.

Ja jag ska helt enkelt erkänna och acceptera att denna dag är en dålig pms dag..
Jag är verkligen sådär små irriterad å sur som man ja vissa dagar i månaden kan bli..
Vilket är verkligen skit jobbitg och onödigt men jag kan som inte hejda mig..

Morgonen började bra i typ två minuter. Sen blev lite små irriterad på de flesta som tittade på mig. Men bet ju såklart ihop. Å sa som inte så mycket.. Sen var det dax för att fixa sig å in på byn å klippa håret:D Det gick väl bra. Förutom att det gick massa pengar men det visste jag ju redan innan att det skulle så inga big problems.. Men sen var jag ju tvungen att sticka in mitt  lilla huvve på mammas jobb. Tusen frågor, tusen kommentarer. Det första mamma säger är attt jag ser ut som Plupp, hmm vilket inte var någon bra kommentar just denna dag.. (Å jag har ju inte ens blått hår).. Sen kommer en utav mammas jobbarkompisar å frågar åter igen om hur det går med jobben.. Deppad som jag är över det biter jag ihop och skrattar å bara svarar -Ja det går nog som vanligt det, haha..Sen kommer hon in igen till mammas rum å börjar prata om Norge om jag helt lagt det på hyllan å att det finns en sida på internet å bla bla bla.. JA JAG VET!! tänkte jag extremt högt för mig själv. Men sa vackert -Jo jaa, den sidan är bra, (smile upp till öronen). Ja å sen börjar mamma dra in Fredrik å allt att han borde söka i Norge å bla bla blabalblblabmaölfmaögfajgblä. Tillslut orkade jag inte lyssna längre. Så jag säger hejdå å går ut. Men innan jag når dörren hinner ännu en jobbarpolare fråga vad jag gör å jobbar med just nu....
AAAAAAAA jag ville slita av mig håret å springa därifrån..!! Låt mig bara vara. Måste verkligen alla vuxna veta allt. Hela tiden!!?? Samma frågor och samma jäkla svar...

Det var skönt att komma hem. Bara ta av sig alla smycken å tajta kläder å bara ha mjuka sköna lätta myskläder istället.
Att jag sen ser ut som skit spelar ju egentligen inte roll. För vem ser mig? Ingen!!
Men måste ju iofs på byn sen igen för att hämta mamma. I hope att mitt humör är lite bättre. Men sak vet jag iaf att jag ska inte säga ett ord. Ska inte starta nån diskution eller börja surra onödigt mycket. Och jag hoppas att ingen gör det med mig heller. För då kan det gå illa... Ska nog förvarna Fredrik oxå om han kommer hit...

När jag läser på andras bloggar om hur dom går å tränar på en roliga pass å shoppar å promenixar å fikar å en massa. Blir jag så, så sjuk i själen.. Jag vill oxå.. Känner mig en ett 5 årigt barn..Jag vill, jag vill, jag vill...Men jag vill ju verkligen. Crapen alltså..

Nää nu ska jag sluta med detta å ehh ja göra nåt annat...

Förresten i morgon ska jag jobba..Mmm, kvart i 7 till kvart över 2.. Ganska bra tid ändå.:D

Hej då folket!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh jag vet hur det känns! Får samma fråga jag med!! man blir vansinnig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback