Dagens skörd..

Då har man avverkat dagens skörd inom jobb och lägenhetsfronten..Ser ju jäkligt mörkt ut.. Men försöker gör jag!!!
Känns verkligen som att det inte kommer komma nåt ljus i mitt mörker ang min framtid...
Varför ska det vara så jäkla svårt???
All min ork, lust, motivation, allt är slut..
Känns som att jag hamnat i ett stort svart hål bara..

Sen har de senaste två dagarna varit jobbiga på nå vis... Utmattande.. Energikrävande..
Och ja kan inte släppa oron än.. För det stämmer inte riktigt..suck..

Har kommit på att jag suckar väldigt mycket.
En del gör det utan att dom vet om det eller att det lixom behövs. Bara blir så.
Men jag suckar om det är nåt som oroar mig eller som bekymmrar mig eller att jag bara tänker en jäkla massa. Som jag vill tala om men lixom inte får fram..
Uscha är så less på mig själv att jag kan spy..

Nää men att klaga hjälper inte..

jäjä hejsvjes!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Det kommer att bli din tur snart! Se framför problemen! Skippa det negativa för en stund. Eller tänkt bort alltig. För SUsanne, både du och jag vet att du kommer inte alltid vara i Strömsund.



Lägg ut en annons om lägenhet på blocket. Kom upp hit, gå in på Lernia/Manpowers konor och prata face2face med dom.



Det löser sig. Snart. Du ska bara vänta på din tur. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback