At the point of no return..

Min dator har sitt eget liv. Jag skulle gå in på bilddagboken så jag skriver in adressen så som den ska vara.. Men vart hamnar jag på porrhistorier. se.. Hmm, what nää dit skulle jag ju inte:S.. Men min dator Sture ville tydligen läsa lite porr eller ville kanske att jag skulle veta lite mer om porr:P 

Igår spenderades kvällen här in the woods. I början var det verkligen highlife kändes det som.
Först jobbade jag då på dagen sen snabbt handla å fixa för Fredrik var här hemma med typ pappa eller nåt. Stackars han. Sen skulle jag å Fredrik kocka till en tacopaj. Plus att pappa skulle oxå vara i köket å mala köttfärs. Å mamma å Benny satt ute på verandan å stycka kött..Ljudnivån var hög. För såklart skulle alla prata med varann oxå samtidigt som köttkvarnen gick på högvarv.. Men vi lyckades få ensuper bra tacopaj ändå trots att det var extremt trångt och högt ljud. Fredrik impad stort på mig igår iaf:D..
Sen drack han å pappa lite wiskey å chillade.

Men sen på kvällen skulle vi se en film på tv så vi la oss till rätta hade lite chips å grejer å ja hade det mysigt.
Efter två minuter är det nån som snarkar i mitt öra..Haha nämen Fredrik har somnat. Nästan rekord tid:P
Men nu ikväll  när jag ska ligga där framför tvn så kommer det inte vara samma.
Även om det är jäkligt trångt i soffan och jag börjar bli döv i höger öra så är det värt det..
Det är så jäkla värt det.
Jag har ju nu hamnat där jag aldrig sa att jag skulle och mobbat mina kompisar för...
Mm, I m at the point of no return..

Alltså jag kollade på nåt extremt super töntigt program som heter Girls meet cowboy..
Ja det började väl som en vanlig sån där dateserie men  sen insåg jag att det var ännu värre.
Han hånglade med alla, mitt framför varann.. Sen skickade han hem dom åt höger å vänster. Å det vara bara 4 brudar..
Men tillslut valde han en tjej, men sen näää så skickade han hem henne oxå.. What,?? ..
Men det värsta av allt är att man tittar på det. Man tycker ju nästan om det. Undra vilka det är som är galen egentligen..:P
Dom eller vi som faktiskt tittar på skiten..:P

Jaja jag återkommer later tonight..
Med säkerligen väldigt intressant info:P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback