All night long...

I lördags var det kalas.. Super bra kväll:D
Började med att vi var 9 pinglor som samlades på La maree å käkade gott.. å surrade en hel del:P
Sen vidare till Malin där det blev skojsiga lekar och en massa snygga moves på dansgolvet..
Sen bar det av till Grand, som jag ännu en gång blev besviken på, i början gick det bra. Men sen ploppade det upp den ena konstiga gubben efter den andra..
Och som vanligt var det några tapprahjältar som skulle slåss.. Uscha!
Är extremt less på folket (killarna) här i Strömsund som alltid alltid ska spela allanballan..
Det är så jävla onödigt.. Varför går dom ut för?? Puckon är exakt vad de är.. Det börjar nästan bli pinsamt att tala om att man är i från Strömsund...
Som tur är bor jag ju i Tännviken haha:P

Ja men iaf så var kvällen bra..
Förpärlan och brudarna var bäst:D

Hoppas jag är inbjuden nästa kalas oxå:P..

Jag hade en paln om att jag skulle komma ihåg kameran. Men icke.. Men alla, verkligen alla andra hade med sig sina så bildbevis finns det. Massor:p

Jahopp nää nu ska jag åter till sysslorna..
Tvätten, disken, veden ja sånt skojs..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback