A strange kind of feeling..

Hela dagen har jar känt mig knepig. Kan som inte beskriva men bara konstig. Låg.
Vaknade med huvudvärk, migrän, som inte hade försvunnit sen gårdagen. Plus andnöd pga av förskylning å bara allmänt bläig..
Sen for Fredrik å ja det kändes oxå konstigt, vet egentligen inte varför eftersom vi kommer ses i morgon..Men ja man är ju väldigt mysterisk ibland..Kan inte fatta ibland att man är så här..
 Sen tvingade mamma mig på byn å dollarstore. Jag gick mest runt och såg ut som ett mähä..
Och då såklart när man är som mest down ploppar en "blast from the past" upp. Men kvick som jag var gömde jag mig bakom en gigantisk hög av kakor. Tror att jag var ganska safe.. Men gud så barnslig man kan vara ibland..
Ja men iaf så blir det nog en tjejkväll men madde tonight. Och det passar utmärkt efter mitt humör:D
Så jag måste nog hoppa in i duschen nu snart..

I mårse fick jag den stund som jag längtat efter.
Först en godnattssömn å sen bara mys i lung å ro när vi vaknade.
Ingen stress, inget måste att kliva upp på engång.. Bara mys, kuddfight och pussar.
Mm, det var underbart faktiskt..
Jaja nog tjatat om my love.
Nu ska det bli lite uppfräschning för en annan love.. Madde:p
Hejsan svejsan!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback