A Fairytale..

Idag har jag en riktig flum-tänkardag.. Bara en massa konstigheter dyker upp.. Några idéer som bildas till tankar som formas till fantasier... Men skit samma. Man måste få fantisera ibland.
Vad vore världen utan rosa fluffiga fantasier..
Boooring!.. Iaf min värld...

Så nu ska jag ta mig en tur i det gröna å bara tänka massa bra, roliga å glada tankar..
Som jag egenligen hoppas nångång kommer slå in..



Ikväll blir det kalas:D
Och nämde jag att jag hittade en ny cider igår eller en ny smak.
Hallon-svartvinbär. Tänkte ähh jag testar en.. och när jag handlat å ska kolla på den så visar det sig att den är extra-extra strong.. Haha den var på 8.5 i alkoholhalt..Tur jag bara köpte en:P
Fårse hur det här kalaset kommer sluta..
Men måste hålla mig liiite lugn för det är mamma som ska komma å hämta mig i natt, ops:P

jäjä blir nog bra..
Ha de fint idag!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback