Töntvarning..:P

Core träningen gick väl hyffsat, tror att man måste gå på det några gånger för att greppa läget. Första gången nu kändes mest förvirrat å inte alls jobbigt.
Men som sagt det kommer nog. Så jag tänker inte ge upp riktigt än:P


Okej, jag har iaf totalt tappat bort i desperate housewifes..
Har missat flera avsnitt nu o ja det verkar ju ha flygit förbi massa år.
I hate it when that happens..
Jag vill hänga med.. Men nu fattar jag inte ett smack.
Fast det kanske det är fler som gör??
Kanske är meningen att man inte ska fatta nåt. Verkar ju vara en grej som serieproducenter kör på.
Att man ska bli arg o inte fatta ett dugg..

I morgon är det onsdag, halva veckan typ gått.
Går riktigt snabbt faktikst. O helgen går ännu fortare...
Förresten, vad som händer i helgen är ju oklart. Hmm är ju som halloween å allt men ja vet inte hur pass sugen jag är på att gå ut.
Har ju som nyss vare utklätt å haft skojs redan:D
Å sen helgen efter är det dans som jag faktiskt oxå vill gå på..
Haha, vet att det låter aptöntigt men jag är ganska töntig.
Å sen kan man ha så mycke roligare på danser. Är lite annat folk, annan stämmning å bara soft.
Inte för att jag inte gillar krogen men är roligt men lite omväxling.
Och att dansa styrdans är ju bara för kuligt.:P

Men ja so I don´t know vad som händer denna helg..
Alla ni andra friends, vad har ni för planer?


Till veckan ska pappa få komma hem några timmar. Mest egentligen för sjukgymnasten å arbetsteraputens skull.
Så dom vet hur det ska ordnas i framtiden, om det behövs.
Usch, känns hemskt. På mötet pratade dom om att man var kankse tvungen att bygga om å bla bla..
Mmm, det var inte en tänka som flög förbi utan att man tänkte lite extra.

Mmm, men positiva tankar nu.
Inget depp..


Nää men om man ska krypa till kojs snart kanske.
Tror inte det var nåt mer bra på televisionen..

Så god natt alla:D



Jump ones if you belive in life, love and yor self....




So jump then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback