When the fun stops...

Har gått en promenix med Madde, mys mys. Super härligt väder är det. Å bra gåkompis:D
Det är alltid skönt att gå en sväng på kvällen när man suttit inne framför en dator all day long.!

Min kära Josefinalina ska komma imorgon o då ska jag bjuda upp till dans, tihi:D
Vi kom äntligen fram till ett beslut och hon kommer:D Nice!
Som sagt det verkar inte som att vi blir så super många men men är taggad ändå...

Men åh, blev lite less before. Har inhandlat en tunika/tröja idag som jag var å bytte färg på. Men då när jag kom hem inser jag att jag fått fel storlek, damn it. Paniken ringer jag till Jessica som jobar på Helens å hon lovade att lägga undan en annan. Hoppas den finns bara.. ojoj. SKa ha den på dansen så den måååste finnas. Har tänkt ut hela min outfit i huvet redan o ja då blir det svårt att tänka sig nåt annat om det inte skulle funka.. Så jag håller tummarna!
(Detta var verkligen dagen i-landsproblem, haha)

Å senhar jag fått min lover till att komma till ström sent, mitt i natten så han kommer precis till dansen slutar.  Perfect, då har man skjuts hem o nån som kan värma mig:D..
Slipper jag å Josse ta en taski:P

Min nya frilla får ett njaa betyg.. Som vanligt är jag inte riktigt nöjd. Kommer dröja läääänge tills jag har långtsvallandehollywoodhår.. suck.. Iofs blir det inte bättre att jag klipper det hela tiden, fast nu har hon mest jämnat till det å färgat. Men ändå, a looong time.. jäjä life goes on..


Ska skutta ner i sängen jag nu.. Fryser, fryser, uscha!

Good night people:D

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback