smack..

Skönt nu efter boxning. Sådär trött å fint seg.
Men kommer nog ha träningvärk i ryggen i morgon.. Känns som så:P
Men blir jäkligt irriterad på min höft, fattar inte vad som är fel. Det är enbart den vänstra som jag får ont i. Å det sitter långt in. Tror det är nån muskel som är megamega kort. Men ja jag fattar som ändå inte..:S
Sen har vi ju mitt knä då, fast det gör som inte ont så direkt, vilket är bra.:D..
Lite krångligare att göra vissa saker men men:P
Haha jag låter som en gammal kärring:P


Jag har paniken inför jul..
Skojar inte om det..
Vet inte alls vad jag ska handla å när det ska inhandlas.
Måste verkligen sätta mig ner tänka till å ta det lite då och då.
För det är så skönt att inte behöva stressa med dom där förbaskade julisarna..
Ähh jaja..
 

Det känns som att det var något mer ganska viktigt som jag skulle berätta for you..
Men nää det rann ut genom örat.. (uscha vad äckligt det lät,haha)

jaja men ska jumpa in i duschen jag..

See you.

Ikväll blir det nog boston te party, haha fulla på jobbet är kvällens projekt.
Det är nåt jag oxå skulle vilja försöka mig på. Kanske ska föreslå det till chefen i morgon,:P


Nää men god natt på er gullungar.





Det känns som att jag ramlat ner i en grop och inte kan ta mig upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback