trött..

Idag har det varit en halvintensiv dag.
Alla, eller de flesta va uppklädda till öronen eftersom våra chefer från fjollträsk skulle komma.
Nää men de var trevlig:D
Men mötet som vi hade innan julmaten var ju mindre intressant.. Dryyygt! Och måste tyvärr säga att jag inte minns så mycket om alla siffror, procentantal å hit å dit.. Men men..

Det var iaf myspys med middagen :P.. Å jag höll på att klunka i mig öl, jag trodde det var julmust. haha ops:P


Nää men det blir nog sängen nu snart.
Är helt slut i kropp å själ. Speciellt själ. Det är inget som stämmer å ja brister ut i gråt så fort jag tänker på det..
Jag vill bara väl. Jag försöker allt jag kan för att vara alla till lags, göra det bästa av situationen...
Men ja som vanligt blir det bakslag å ja då orkar inte jag helt enkelt..
Vet inte vad som hände eller vad som kommer hända..

Jag kanske är en drama queen, men jag försöker ju bättra mig..Men det är svårt att tänka om hela sitt tankesätt. Att bara vips ändra sin syn på sig själv å allt annat runt om.. Jag är inte van vid vissa saker. Vid vissa bra saker...
Ja men det är väl därför jag aldrig brukar ha de bra sakerna i mitt liv särkilt länge heller.. För att jag förstör allt.
Jag förstör för mig själv ovh för andra..

Jag vill inte längre.
Jag orkar inte längre..


Sova nu.
Sova bort migränen och bekymmren.
Kan ju göra ett försöka iaf..


Sov gott..
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback