Some new stuf..

Eftersom jag så vacker kunde skriva i Maddes blogg kan jag väl ändå lägga ner energi på min egen..
Fast nää, för jag orkar inte..
Men vill bara påpeka om att inte alls är så kalas som jag verka.. Ja mena jag kunde ju tillåme gå i trppan själv. Å då är man ju heel lugn..
Jaja, nu ska jag iaf ta bort mitt ansikte (alltså sminket) å hoppa ner i maddes säng..
Jag hoppas hon inte snarkar, det har hon ju som inte gjor förut men men tiderna förändras.
Vi lever ju faktiskt snart på 2009, då kan aaaallllt hända..

Ähh dravelmomma nummer 1, yes I am..

Men det var iaf en ganska lyckad kväll.

Jag har jagat bort en karl som allla tyckte var jobbig, kollat på konstiga trick som inte var trick å åkte raggarbil hem...
Ja men vadå det är íngredienserna på en lyckad kväll. Plus att jag har umgåtts med underbara människor som bara förtjänar det bästa är i livet... :D


Vaa? Nä men nu blev vi djupa..

See you peeps.

Nightinight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback